Ben je op zoek naar een vraag? Op deze pagina vind je de meest voorkomende vragen. Staat je vraag er niet bij? Dan kun je via de contact pagina met ons contact opnemen. 

Hoe lang duurt de verzending?

Woon je in Nederland? Dan heb je indien je op werkdagen bestelt, meestal het product de volgende dag al in huis. Voor de belgen kan het een dag langer duren. We zijn afhankelijk van de vervoerder (PostNL), soms kan het voorkomen dat het door drukte wat langer duurt.

Wanneer betaal ik verzendkosten?

Met trots vertellen wij dat je bij Kleine Toetie nooit verzendkosten betaald. Lees hier meer over de verzending en levering. 

Hoe kan ik betalen?

Je hebt veel verschillende manieren om te betalen bij Kleine Toetie. Van Klarna tot iDeal. Hier kun je alle betaalmogelijkheden bekijken.

Hoe kan ik de bestelling volgen?

Je ontvangt een Track & Trace code van ons via de mail.

Ik wil me graag aanmelden voor de nieuwsbrief?

Wat leuk dat je je aan wilt melden voor de nieuwsbrief. Blijf elke week op de hoogte van weekaanbiedingen, kortingen en andere deals. Inschrijven voor de Kleine Toetie nieuwsbrief kan op de hoofdpagina.

Waar vind ik jullie acties terug?

Omdat wij het belangrijk vinden dat het duidelijk moet zijn wanneer er een actie loopt. Kun je deze terug vinden op de hoofdpagina

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

De factuur kun je terugvinden in de bevestiging van de verzending, deze ontvang je per email zodra jouw bestelling wordt verzonden.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, dit kun je doen door gebruikt te maken van Klarna, eenmalige machtiging of betalen via een digitale acceptgiro.

Hoe gaat de retourprocedure in zijn werk?

Download het herroepingsformulier en neem contact op met onze klantenservice. Meer over deze procedure lees je hier.